Ogłoszenia

Grypa

pismo grypa szkoły Fakty_mity_nt_grypy_ulotka Grypa_ulotka_infografika_8ppA5_P2

BOMBKI BOŻONARODZENIOWE

Zapraszamy do nabycia ŚWIĄTECZNYCH BOMBEK z wizerunkiem dziecka .
Komplet zawiera 5 kart świątecznych również z wizerunkiem dziecka oraz koperty.
Koszt całego kompletu wynosi 33 zł.

Zdjęcia do bombki były wykonywane wszystkim dzieciom obecnym w przedszkolu.

Całość do nabycia w biurze przedszkola od 04.12.2017 r.
Płatność gotówką.

ODPŁATNOŚĆ ZA GRUDZIEŃ

W biurze przedszkola ( w godz. 7.00 do 15.00 ) są do odbioru odcinki z wysokością wpłat za pobyt dziecka w przedszkolu w miesiącu GRUDNIU.
Po godzinie 15.00 odbiór odcinków wpłat u nauczycieli poszczególnych grup.

2017.12.4-5 Kiermasz Bożonarodzeniowy

KIERMASZ

ZDJĘCIA !!!

Zapraszamy do odbioru zamówionych zdjęć z „Dnia bez samochodu”.
Odbiór i płatność w biurze przedszkola.

KALENDARZE NA ROK 2018

Zapraszamy i zachęcamy Rodziców do nabycia kalendarza na rok 2018 r. z wizerunkiem dziecka.
Pięknie wydane , kolorowe.
Cena kalendarza wraz z niespodzianką dołączoną do każdego egzemplarza wynosi 37 zł.
Odbiór i płatność w biurze przedszkola w godzinach od 7.00 do 15.00

ODPŁATNOŚĆ ZA PRZEDSZKOLE- LISTOPAD

W biurze przedszkola ( w godz. 7.00 do 15.00 ) są do odbioru odcinki z wysokością wpłat za pobyt dziecka w przedszkolu w miesiącu listopadzie.
Po godzinie 15.00 odbiór odcinków wpłat u nauczycieli poszczególnych grup.

UWAGA !!! ODPŁATNOŚĆ ZA PRZEDSZKOLE

Z uwagi na podanie błędnego numeru konta na odcinkach, które otrzymali Państwo na pierwszym zebraniu w dniu 04.09.2017 r. prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na numer konta na który będą dokonywane przelewy.
Podajemy prawidłowy nr konta40 1600 1084 1849 8144 2000 0001

Wyprawka

  1. Obuwie na zmianę (kapcie na jasnym spodzie, na rzep lub gumkę – bez metalowych klamerek);
  2. Chusteczki higieniczne w kartoniku 100 szt.;
  3. Chusteczki nawilżone (PROSIMY kupować tylko takie, które można spłukiwać w toalecie!);
  4. Teczka z gumką na prace plastyczne;
  5. Rzeczy na przebranie w worku z materiału: koszulka na długi rękaw, koszulka na krótki rękaw, spodnie/legginsy, skarpety, rajstopy, 2 pary majtek;
  6. Rzeczy na gimnastykę w worku z materiału: koszulka na krótki rękaw, krótkie spodenki;
  7. Kalosze i peleryna (zostawione na stałe w przedszkolu);
  8. Pościel: poszewka na koc 90×200, poszewka na poduszkę 40×50, Piżama (tylko dzieci z Grupy 1 – Laleczki);
  9. Fartuszek (tylko dzieci z Grupy 1);
  10. Pasta do zębów, szczoteczka, kubek.

Prosimy nie kupować wyprawki plastycznej.
Wszystkie rzeczy dziecka prosimy podpisać (każdą sztukę: bambosze, kalosze, pelerynę, ciuszki, chusteczki, teczkę, worki, pastę, kubek i szczoteczkę).
Szczoteczkę do zębów i kubek prosimy tak podpisać, by napis nie zmazał się pod wpływem wody. Podpis musi być umieszczony bezpośrednio na kubku i szczoteczce, a nie na ich opakowaniach.

ODPŁATNOŚĆ ZA DYŻUR LETNI

Odpłatność za okres dyżuru letniego należy uregulować
w dniach
od 01 do 10 .08.2017 r.w godzinach od 7.00 do 15.00 .

Wyjątkiem
będzie dzień 10.08.2017 r.
odpłatność będzie zbierana w godzinach od 7.00 do 17.00

W/w terminy są nieprzekraczalne !!!