Ogłoszenia

PROTOKÓŁ Z ZEBRANIA RADY RODZICÓW

Dyrektor  Przedszkola

ZAPRASZAM DO PODPISANIA PROTOKOŁU Z ZEBRANIA RADY RODZICÓW,

KTÓRE ODBYŁO SIĘ 27.09.2018 r.

 Protokół będzie dostępny w administracji przedszkola w godzinach od 7.00 do 15.00.

 Protokół  podpisują osoby które były obecne na zebraniu w w/w dniu.(!)

Dzień Bez Samochodu

Szanowni Rodzice!

25.09.2018r.(wtorek) przed naszym przedszkolem stanie po raz kolejny „mini miasteczko ruchu drogowego”, tym samym wszyscy przedszkolacy włączą się w proekologiczną akcję „Dnia Bez Samochodu”.
Bardzo prosimy, aby tego dnia dzieci z grup starszych (3,4,5) przybyły do przedszkola na swych jednośladach.

Wychowawczynie

Zdjęcia

W dniu 20.09.2018r. o godz. 9:00 odbędzie się sesja zdjęciowa dla wszystkich dzieci.
Prosimy o ładny strój dla dziecka.

ODPŁATNOŚĆ ZA PRZEDSZKOLE

Informujemy , iż  odpłatność za miesiąc wrzesień będzie regulowana w miesiącu październiku.
Odbiór informacji o jej wysokości otrzymacie Państwo od 02.10.2018 r. w biurze przedszkola
w godzinach od 7.00 do 15.00, a po tej godzinie będą wydawane przez nauczycieli grup.
Analogicznie będą wyglądały następne miesiące.

Wyprawka

  1. Obuwie na zmianę (kapcie na jasnym spodzie, na rzep lub gumkę – bez metalowych klamerek);
  2. Chusteczki higieniczne w kartoniku 100 szt.;
  3. Chusteczki nawilżone (PROSIMY kupować tylko takie, które można spłukiwać w toalecie!);
  4. Teczka z gumką na prace plastyczne;
  5. Rzeczy na przebranie w worku z materiału: koszulka na długi rękaw, koszulka na krótki rękaw, spodnie/legginsy, skarpety, rajstopy, 2 pary majtek;
  6. Rzeczy na gimnastykę w worku z materiału: koszulka na krótki rękaw, krótkie spodenki;
  7. Kalosze i peleryna (zostawione na stałe w przedszkolu);
  8. Pościel: poszewka na koc 90×200, poszewka na poduszkę 40×50, Piżama (tylko dzieci z Grupy 1 – Laleczki i 2-Pajacyki);
  9. Fartuszek (tylko dzieci z Grupy 1);
  10. Pasta do zębów, szczoteczka, kubek.

Prosimy nie kupować wyprawki plastycznej.
Wszystkie rzeczy dziecka prosimy podpisać (każdą sztukę: bambosze, kalosze, pelerynę, ciuszki, chusteczki, teczkę, worki, pastę, kubek i szczoteczkę).
Szczoteczkę do zębów i kubek prosimy tak podpisać, by napis nie zmazał się pod wpływem wody. Podpis musi być umieszczony bezpośrednio na kubku i szczoteczce, a nie na ich opakowaniach.

PRZERWA URLOPOWA

INFORMUJEMY , IŻ W MIESIĄCU SIERPNIU 
NASZA PLACÓWKA JEST NIECZYNNA.

ŻYCZYMY MIŁYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI. 

OPŁATY ZA DYŻUR LETNI LIPIEC 2018

Informujemy, że od dnia 02.07.2018 r. będą wydawane informacje o wysokości opłaty
za miesiąc lipiec 2018 (dyżur letni).
Prosimy o zgłaszanie się do biura administracji przedszkola w godzinach od 7.00 do 15.00 każdego dnia.

Opłaty naliczone w miesiącu lipcu zawierają opłatę za deklarowaną obecność w przedszkolu w czasie dyżuru ,jak również odpisy za nieobecności w miesiącu czerwcu ( dla dzieci które uczęszczają do naszego przedszkola) .
Odpisy należne dla dzieci z Przedszkola nr 2 , które nie będą obecne w czasie dyżuru  zostaną zwrócone na konta bankowe .

ODPŁATNOŚĆ ZA CZERWIEC

W biurze Przedszkola od dnia 04.06.2018 r.  są do odbioru odcinki o wysokości opłaty za miesiąc
CZERWIEC   2018.
Odbiór w godzinach od 7.00 do 15.00
Po godzinie 15.00 informacja będzie wydawana przez nauczycieli grup.

DYŻUR LETNI 2018

DRODZY RODZICE,

uprzejmie przypominamy , że Przedszkole pełni dyżur letni

od 02.07 – 31.07.2018 r.

Na w/w dyżur zainteresowanych rodziców prosimy o zgłaszanie dzieci do dnia 15.06.2018 r.

w biurze administracji przedszkola.

Odpłatność za dyżur letni proporcjonalnie do zadeklarowanych dni.
( za nieobecność w okresie dyżuru nie ma zwrotów)

W przypadku chęci zgłoszenia dziecka na dyżur letni do innej placówki prosimy o zgłaszanie się po odpowiedni wniosek również do biura administracji przedszkola.

Wyprawka

  1. Obuwie na zmianę (kapcie na jasnym spodzie, na rzep lub gumkę – bez metalowych klamerek);
  2. Chusteczki higieniczne w kartoniku 100 szt.;
  3. Chusteczki nawilżone (PROSIMY kupować tylko takie, które można spłukiwać w toalecie!);
  4. Teczka z gumką na prace plastyczne;
  5. Rzeczy na przebranie w worku z materiału: koszulka na długi rękaw, koszulka na krótki rękaw, spodnie/legginsy, skarpety, rajstopy, 2 pary majtek;
  6. Rzeczy na gimnastykę w worku z materiału: koszulka na krótki rękaw, krótkie spodenki;
  7. Kalosze i peleryna (zostawione na stałe w przedszkolu);
  8. Pościel: poszewka na koc 90×200, poszewka na poduszkę 40×50, Piżama (tylko dzieci z Grupy 1 – Laleczki);
  9. Fartuszek (tylko dzieci z Grupy 1);
  10. Pasta do zębów, szczoteczka, kubek.

Prosimy nie kupować wyprawki plastycznej.
Wszystkie rzeczy dziecka prosimy podpisać (każdą sztukę: bambosze, kalosze, pelerynę, ciuszki, chusteczki, teczkę, worki, pastę, kubek i szczoteczkę).
Szczoteczkę do zębów i kubek prosimy tak podpisać, by napis nie zmazał się pod wpływem wody. Podpis musi być umieszczony bezpośrednio na kubku i szczoteczce, a nie na ich opakowaniach.